Incheierea si lansarea comenzii reprezinta obligatie contractuala atat pentru www.nmp.ro cat si pentru cumparator, in conformitate cu Legea 365 din 7 iunie 2002 privind Comertul Electronic.

Informatiile personale si continutul cosului de cumparaturi poate fi modificat dupa dorinta, inainte de lansarea comenzii, din contul personal. Acesta poate fi accesat, dupa autentificare, din meniul stanga, link-ul "ADMINISTRARE CONT".

Pentru incheierea comenzii si lansarea acesteia, trebuie parcursi urmatorii pasi:

  1. Adaugarea produselor in lista de cumparaturi. Acest lucru se realizeaza folosind butonul "Cumpara" din dreptul fiecarui produs, alegand, acolo unde este cazul, varianta corecta de editie pe care doriti sa o achizitionati.
  2. Dupa ce ati decis sa finalizati comanda, trebuie sa va creati un cont de client, completand corect toate datele cerute de campurile obligatorii (marcate cu *). Contul de client trebuie activat prin e-mail, accesand link-ul ce va fi trimis automat de magazin pe adresa de e-mail furnizata la crearea contului.
  3. Odata contul creat, va puteti inregistra si puteti continua pasii de finalizare a comenzii. Primul pas va faciliteaza actualizarea sau modificarea adresei de livrare, precum si setarea unei alte adrese de livrare a pachetului, alta decat cea selectata la crearea contului.
  4. In pasul doi, trebuie sa selectati metoda de expediere a comenzii. Costurile fiecarei variante sunt afisate in clar si se vor adauga automat la total.
  5. In pasul trei, trebuie sa selectati una din metodele de plata disponibile pe site-ul nostru. In mod normal, acestea sunt: ramburs (metoda clasica de plata la primirea pachetului prin posta) plus inca cel putin o metoda de plata electronica cu cardul sau prin sms. Indiferent de metoda de plata aleasa, magazinul nostru online NU stocheaza informatii bancare (numare de card, date de expirare, samd).
  6. In pasul patru puteti vedea un rezumat al comenzii dumneavostra (pretul total al acesteia precum si detaliile de plata si transport). Puteti folosi campul de "Comentarii client" pentru a ne trimite orice fel de alta informatie care ne-ar putea fi de folos in vederea procesarii corecte a comenzii.
  7. Dupa confirmarea (trimiterea) comenzii, clientul este redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati online (daca metoda de plata selectata a fost aceasta), datele bancare fiind preluate si operate numai de catre acesta.

Veti primi imediat prin e-mail detalii legate de comanda pe care tocmai ati efectuat-o, urmand a primi de asemenea notificari in cazul in care statusul acesteia se va modifica. Toate comenzile, fie ele finalizate sau nu, pot fi vazute sau retrimise (cele nefinalizate), folosind link-ul "ADMINISTRARE CONT".

Pentru orice alte probleme/neclaritati/detalii va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic, folosind datele prezente pe pagina noastra de contact.